explodera

ÅÅÅÅÅHHHHHH!!  Jag är så arg!!!
Jag har legat vaken hela förmiddagen och dragit mig i sängen, inte haft ork att gå upp och inte varit tillräckligt trött för att somna om. Det är väl så att ha semester och sommarlov. Det regnar ändå ute, så det spelar ju ingen större roll...
Hade planer för dagen, dels att sola med Sara med vädret ger mig ÖSREGN så de blev inte mycket med det. Sen så skulle jag träffa Svante, men de lilla aset ställde in så nu har jag en helt tom oplanerad dag. Funderar på att ha en riktigt störd singelhelg, parta loss ordentligt och bara gå lös, men jag vet inte om jag är på humör just nu. Jag är bara helt otroligt skitarg och då gör jag bäst i att sitta hemma tills de lugnat ner sig, jag är så otrevlig mot människor när jag är arg. Hahaha.
Nu ska jag iallafall försöka ta mig upp ur sängen och in i duschen för att duscha bort den värsta ilskan, ska skrubba kroppen med peeling så jag lär väl tappa all färg som jag fick igår.. Åh, nu blev jag ännu surare när jag tänker på att min färg försvinner.. eeeh. Jag ska nog ligga kvar i sängen lite till och tagga ner lite... Huh.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0