Jag älskar dig

Jag har gått in i psyk-mode nu igen. Jag stirrar in i väggen, springer till toaletten och kräks, slänger glas i golvet, gråter så tårarna sprutar och kläderna blir blöta och sitter på balkongen och röker fjorton cigg på raken. Det är tröttsamt. Jag lugnar ner mig, det gör jag snart. Men inte än. Ikväll tillåter jag mig själv att känna efter, det har jag inte gjort på länge. Alla tankar. Så mycket som kunde blivit så fint, men som jag förstört på ett eller annat sätt.
Jag hatar det.
Kan inte förstå hur jag tänker. Hur tänker jag? Varför tänker jag inte? Är det möjligt att inte tänka alls?
Jag lyssnar på Håkan Hellström på högsta volym, du lyssnar på det. Jag vill inte utan dig. Jag skulle göra vad som helst för att göra allt bra.
Du är det finaste vet
när allt annat här är falsk och fel
Och jag går bara ner mig
för det är så jag säger det
du är det finaste jag vet

Jag hör inte hans röst när han sjunger, min gråt låter för högt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla gumman du velar och velar men de löser snart för dig också ska du se han kommer nog tillbaka.

2011-06-07 @ 01:25:53

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0