Älska

Det nya Spotify suger, att bara få lyssna på samma låt fem (?) gånger på en månad är ju helt otroligt kasst. Hade jag haft en tillräckligt bra dator, eller för den delen ett tillräckligt snabbt internet, så hade jag laddat ner musik men de funkar inte heller direkt bra.
Så nu är det Youtube som gäller, de funkar ju, men inte bra. Men iallafall. Jag lyssnar sönder Veronica Maggios låtar, upptäcker hennes senaste album, älskar det. Jag har aldrig lyssnat på henne och sen kom ju den där vidriga "jag kommer" och så blev jag lite nyfiken och så nu är jag fast. Underbara, fantastiska texter. Så mycket tanke bakom, precis som den låttexten jag la upp igårkväll. Underbart fin.
'
Lyssna på de här och känn hjärtat stanna och tårarna börja rinna.
'
'




Kommentarer
Postat av: Anonym

Betala 199:- kr i månaden och lyssna hur mycket du vill på alla låtar och slippa reklamen :) plus att du kan ha spotify i mobilen om du har premium ;)

2011-06-09 @ 10:23:32
Postat av: Tina

Jag kan inget annat än att hålla med. Veronica Maggio är BÄST!!! :)

2011-06-09 @ 10:30:40
URL: http://jagtina.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0