Dagens....

...mest komiska händelse: Jag gör en volt på min parkering, med matkasse i handen och allt. En granne går förbi och muttrar "du har för hala skor..."

...bästa tvprogram: Top Model. Iochmed att vi har flyttat in framför tvn idag så har vi rätt bra koll och har kollat på två avsnitt av Top Model, två avsnitt av Runway Project, How i meet youre mother, Lyxfällan, Two and a half men, Operah Winfrey show och nu kollar vi på Halv åtta hos mig. Vi är typ experter på tv idag. På andra plats kommer Halv åtta hos mig och på tredjeplats How i meet youre mother.

...bästa reklamfilm: SJ:s reklam är ju helt awesome. Sjukt vad rolig den är! Jag riktigt myser åt att de har sån ironi mot sig själv.

...outfit: ljusgrönt linne och gråa mysbyxor.

...humör: huvudvärk. Trött. Men i övrigt mår jag bra.

...höjdpunkt: Sveriges mästerkock!! Haha, jaaa. Jag sa ju att dagen styrs efter tvn idag. Och efter chipsen, popcornen, tacosen, paj och godiset. (Fråga inte vad som hände med min bantning, jag ställer upp för en vän här. Då tröstäter man med henne och håller käften. Stackars, stackars mig....)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0