Direkt från mitt toalettgolv

Jag har plockat ur massvis med saker ur min bil idag eftersom jag ska lämna bilen till mina föräldrar imorgon så att den kan bli såld.

Det här är bara några saker som fanns i min bil:
- Fyra par skor.
- Två stora badlakan.
- En flaska JIF rengöringsmedel.
- En pajform (med en halv blåbärspaj i)
- X antal trosor, ej använda naturligtvis.
- En del kläder; jeans, nån tröja, en jacka... m.m.
- En väska som jag letat efter i flera månader.

Det är helt sjukt vad mycket spännande som kan finnas i en bil. Och förresten, jag vet inte riktigt varför, men jag sitter på toalettgolvet och skriver det här inlägget, det är ganska mysigt och varm för jag har golvvärme här inne. Jag tänkte bara att ni ville veta.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0