Duktig cheeeey

Jag har för vana att diska mina "flameguards" (någon som vet vad det är, jag är McDonald´s-skadad. Det är iallafall fläktskyddet för fläkten i köket. Jag minns faktiskt inte vad de heter just nu.) i diskmaskinen då och då. Mest, som sagt för att jag är McDonald´s-skadad, men också för att det behövs ibland. Nu är det ca en vecka sedan jag diskade dem. Låt oss klargöra att det faktiskt är nödvändigt att diska dem ungefär en gång i månaden för min del, först då börjar de bli lite flottiga.
Men nu märker jag att de redan börjat bli lite flottiga! Eller rättare sagt, de är faktiskt ganska mycket flottiga och det verkar som om det absolut är dags att diska dem igen - eller borde vart gjort för typ två-tre dagar sedan.

Fattar ni då hur bra det är för mig att vara med någon!? Jag lagar mat VARJE DAG! Jag använder min spis.. Jag lagar pannkakor till frukost, steker köttbullar till lunch och styr upp en god fläskfilé till middag! Dessutom kokar vi otaliga koppar te som vi har när vi myser framför tvn på kvällarna.
Helt sinnes! Jag som utan problem kan gå flera dagar utan att använda spisen - man behöver nämligen inte den då man micrar en lunchlåda, tar en macka eller en burk majs!
Så, ser ni nu hur vettig jag har blivit? SCORE - nu måste jag ringa mamma och berätta!


Ps. Jag struntade i att diska fläktarna nu, btw. Jag ska ändåså vara hemma själv hela veckan och då kommer de ändå inte användas...

Kommentarer
Postat av: magda,

sv: jo det var skönt, jag fick en super bra kväll hoppas du med fick det! :)

2011-03-20 @ 13:23:01
URL: http://taherii.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0