Fredag

Jag vaknade halv nio idag, helt utvilad och kunde inte somna om. Därför har jag suttit och pluggat den senaste timman och det går bara bättre och bättre. Så underbart att bli väckt av solen också, det här blir nog en underbar dag!
Jag var precis inne på bloggvarde.se och värderade min blogg btw. 1876 kronor typ. Jag hade förväntat mig typ noll kronor så de här var ju helt klart ett plus. ;) När jag går i personlig konkurs, kronofogden är efter mig och Lyxfällan (nya favvoprogrammet, kollar varje dag) är här och ska hjälpa mig och de frågar om jag har något av värde som jag kan sälja så ska jag säga de: "Bloggen är värd 1876 kronor!" Dom kommer titta på mig och undra varför dom kom för att hjälpa mig, men en sån här storblogg behövs ju ingen hjälp! ;) Wohooii!

Nu ska jag gå en snabb runda, sedan äta frukost. Sedan göra övningarna i mitt träningsschema (jag kan knappt gå idag heller) och sedan sätta mig och plugga igen!
Laaaater!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0