Jag har blivit luuuurad, aaahaaaaa..

Imorse fick jag ett samtal medan jag satt och åt mysfrukost. De var en viss Amanda ifrån något sminkföretaf som ville ställa en del frågor om mina sminkvanor. Jag suckade lite, jag var som sagt mitt i mysfrukosten, men visst, jag lät henne ställa ett par frågor.
När vi kommer till fråga fyra eller fem så lyder frågar någonting i stil med: "Och hur tror du att din syssling från Falköping känner för det här.....?"

Jag skrattade så jag höll på att kissa på mig. Den var min skitsnygga syssling Ewelina som jag inte pratat med på flera månader som ringde och grundlurade mig. Hahah! Åh. Vad härlig, det och lite annat smått och gott gjorde min dag. <3

 Så här snygg är hon!!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0