Jag har paus från plugget just nu och äter...

img_2064 (MMS)

Jag har paus från plugget just nu och äter en matlåda ifrån i fredags; fläskfilé och potatisgratäng och till det en otrolig sallad. Naturligtvis är det mysigare att äta ihop med någon, men jag äter på min favorittallrik så det är lugnt, haha! Den är knallgrön och gjord av plast och köpt på Willys! Men den betyder fortfarande skitmycket för mig. Första dagen jag bodde i min lägenhet så skulle jag laga mat (!!) och när maten var klar inser jag att jag inte har någon tallrik så jag fick springa ner till Willys och köpa en tallrik snabbt... Den har liksom blivit en grej för mig nu, så jag äter jämt på den när jag är ensam och då känns de ändå liksom skitmysigt faktiskt för att den påminner om min första middag, då jag kände mig så himla glad för lägenheten och allmänt lycklig. Bara så ni vet... Nu ska jag äta! Puss!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0