Jag och blomman

Förra veckan sov jag över hemma hos Josefine ett par nätter. Det funkade ganska fint förutom att jag hade lite bråk med en viss blomma. Ni kan få se det här....


Jag tänkte ta en dusch, men blomman stod visst i duschen. Jag reagerade knappt över det utan bestämde mig för att gå ut i soffan istället.


Tror ni inte att blomman sitter i soffan då? Ja ba, ooookeeeeeeej......


Jag bestämde mig för att gå och lägga mig i sängen med Josefine då jag inte fick plats i soffan.. Men alltså, komigen! Vem tror ni inte redan är i sängen då? Jag blev så irriterad att jag tänkte "nu går jag och låser in mig på toaletten..."


Blev ni förvånade? Nää, inte jag heller. "Nu skiiiiiter jag i de här, blomman försöker fucka upp mitt liv!" ropade jag till Josefine. "Gå hem då.." svarade hon - uppenbarligen på blommans sida. Okej, då gör jag det, tänkte jag och gick för att ta på mig skorna.


Nääää. då har blomman snott mina skor och är också på väg hem till mig!!! Jag bestämde mig för att ta tjuren vid hornen och snacka lite med blomman. Efteråt såg vi ut såhär:


Vänner för alltid!


(och ja, jag vet att min humor går lite under min vanliga höga nivå idag. Men hallå, ganska kul är det ändå!!)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0