Kvällsmys

Jag åt en supermysig frukost imorse med "nybakade" baguetter, yougurt, kokade ägg, kaffe, juice, oboy, musli och lite goda pålägg och har hållt mig riktigt mätt på det under dagen. Funderade förut på om jag skulle ta och laga till fläskfilén som jag har en liten del av kvar i frysen sedan middagen igårkväll, men kom fram till att jag inte orkade så jag tog bara en macka nu till kvällsmat. Så nu sitter jag i soffan med flera tända ljus, en kopp te och en bra bok. Jag har pluggat (och talat i telefon) hela eftermiddagen så det känns som att jag ligger i fas för att ha en riktigt skön Emelie-kväll, vilket innebär en lång, varm dusch med noggrann rakning och peeling. Hårmask, ansiktsmark och ommålning av tånaglar står också på schemat för kvällen. Jag älskar verkligen att vara ensam hemma då och då, och ikväll är en perfekt kväll att verkligen bara vara ensam, då jag antagligen kommer att ha ganska fullt upp i helgen med att träffa vänner och familj och sedan startar tentaveckorna upp.
Nää. Ikväll ska jag verkligen bara njuta!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0