Live från vårdcentralen

Jag sitter på vårdcentralen nu. Jag fick först vänta i tjugo minuter på att få komma in, sen var jag inne i ett par minuter och fick nån salv-smörj-grej och nu sitter jag och väntar igen. Sköterskorna leker tusen frågor med mig: "äter du ordentligt?", "sover du bra?", "hur känner du för livet?", "är det något speciellt i ditt liv just nu som gör att du mår dåligt?", "känner du dig stressad?".
Det blöder iallafall inte lika mycket nu, ja just de det är därför jag är här. För näsblodet! Näsblod i fyra timmar liksom, kul start på veckan. Om fyrtiofem minuter börjar min tenta. Det är väl bara att hoppas på att jag är klar då. Eller jag bryr mig inte så mycket, jag kuggar den ändå så.. Jaja, nu kommer la sköterskorna snart igen. Spännande sånt här. Not.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Var med och tävla i Stjärnjakten! I potten finns priser som Ipad, HTC Desire, Playstation, systemkamera från Nikon och mycket mer.



Tävla här: http://www.supergratis.se/?r=77871

Och lycka till!

2011-03-21 @ 15:47:09

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0