Livet som student

Som student lär man sig något nytt varje dag. Hela en students liv går jag faktiskt ut på att lära sig saker som studenten inte visste innan, kanske misstänkte man att det var precis så, men i en students spännande liv så får man faktiskt reda på att det faktiskt ÄR si eller så också.
Precis det här hände mig idag. Jag misstänkte att chips med smak av "grill" (alltså grillchips), tillsammans med popcorn med smörsmak tillsammans med sourcream-dip är skitgött. Riktigt himla awesome misstänkte jag att det skulle vara. Alltså, tänk i samma tugga; smaken som kommer utifrån dessa tre produkter tillsammans som en enda smak. Idag fick jag lära mig att det faktiskt ÄR riktigt najs också. Jag slipper misstänka. Tur att jag är student så att jag fått svar på detta. Jag är mycket nöjd med min dag och framförallt med mitt val att bli student, aldrig tidigare har jag utvecklats så snabbt och lärt mig så mycket.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0