Lördag!

Jag befinner mig på den mycket spännande ön Tjörn. Det är därför jag inte skrivit, för det finns ingenting att skriva om. Jag bara trallar runt här ute; umgås med min familj, pratar i telefon för att ha kontakt med omvärlden och så pluggar jag lite. Senare ikväll ska jag vara ensam hemma med mamma och pappa, alla mina småsyskon ska iväg på äventyr, så vi ska ha myskväll bara vi tre och kolla på melodifestivalen. Ska bli ashärligt och stor skillnad mot igårkväll då de va fullt ös (nästan medvetslös) med hb (ja, på öarna och i tattarbyggderna (där inkluderas Stora Höga) dricker man fortfarande sånt trots att man är gammal)) och vin med Angelica, Malin och deras grannar. Toksköna Linnea var med också, hennes humor alltså! Jag dör!! Men! Vi inte bara umgicks o hade trevligt, vi bakade bullar och chokladbollar också - ganska ovanligt på en förfest, men väldigt roligt! :)
Nu ska jag ta en liten power nap tänkte jag, det blev väldigt lite sömn inatt, sedan ska jag ta en varm bad. Nästa lägenhet/hus jag köper ska ha badkar, det är verkligen ett måste, för jag saknar verkligen de i min lägenhet nu! Vi hörs senare!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0