Lördagkväll

Jag började skriva de här inlägget för nästan en timma sedan.. Sen mitt i inlägget bröt jag en liten, liten del av min tumnagel! Alltså fick jag sätta mig och fila ner alla naglarna och jämna till dem så alla numera är rundade istället för kantiga som de var innan.. Isllafall, hopparnas jag in i inlägget som jag skulle skriva från början.. ;)
Jag ligger själv i soffan nu, min älskling åkte härifrån för någon timma sedan och det känns skitjobbigt. Det borde ju vara i princip omöjligt att längta efter någon som man precis spenderat tre dygn tillsammans med, men det gör jag. Vi har redan pratat i telefon en gång och smsat flera sms... Haha, vi är supergay! ;) Man vill ju inte slita ut varandra med en gång så man tröttnar på varann men de är ju samtidigt så himla jobbigt att vara ifrån varandra..
Tanken var att Mjölby skulle komma hit ikväll, ta ett glas vin och plugga hela dagen imorgon men så missade klanten bussen så nu blir det till att sitta hemma själv ikväll och bara plugga, plugga, plugga... Ååh, vad tråkigt... Men, inte mycket att göra åt, nödvändigt ont som student! :(

Kommentarer
Postat av: M

Jag är gla' för er skull, visa nu att allt va värt de och håll ihop! Önskar er bägge lycka till med varandra.

2011-03-19 @ 22:13:12

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0