Onsdagmorgon!

Goood morgon!!

Den här morgonen har jag varit vaken sedan 08:30, eller jag ställde klockan då för jag skulle ringa och väcka Mjölby, men när jag ringde så stod han i duschen redan.. Haha. 
Och hur kommer det sig förövrigt att varje gång som man ställer klockan så vaknar man ett par minuter innan? Idag vaknade jag alltså 08:27. Stört.

Jag har drömt hela natten om en städad lägenhet, dels för att det verkligen tar kål på mig att bo i världens stökigaste utrymme och dels för att de var de sista vi låg och pratade om igårkväll. Jag riktigt längtar tills på fredag då jag ska städa och tvätta hela dagen.

I övrigt är det inte mycket som hänt, jag ska antagligen åka till Trollhättan idag och plugga tillsammans med Mjölby. Hur najs som helst.
Nu blir det frukost, puss!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0