Pretty woman

Jag kollar på Pretty Woman ikväll, jag älskar den filmen. När jag var liten, typ tio år eller något, brukade pappa vara borta och jobba över nätterna och då fick jag alltid sova i mammas och pappas säng, tillsammans med mamma. Ibland flyttade vi in våran lilla kökstv till deras sovrum och så kollade vi på den filmen. Det är ett av mina favoritminnen, det var så himla mysigt att ligga där brevid mamma och känna sig lite vuxen.
Det roliga var bara att när sexscenerna kom - det är väl typ en eller två stycken - så smet jag in på toaletten för jag vågade inte titta. Hahaa!



Jag blir så glad av att se dem, så sjukt vackra människor!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är du hur hitta du till mig blogg >.< xXD

2011-03-21 @ 00:21:50

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0