Puss!

Hallå gullungar!
Jag lever! Mitt i all tentastress som den här veckan faktiskt borde innebära har jag pausat upp lite och koncentrerat mig på att må bra. Efter min näsblodspsylbryt i måndags så kände jag att jag måste stanna upp och tänka lite, vilket har inneburit att jag lagt i princip allting vettigt åt sidan och bara jobbat på att typ...må bra. Så det har jag gjort. Det kommer ge mig en himla massa extraarbete framöver, men jag tror faktiskt att det kommer vara värt det. Jag har varit i Trollhättan nästan hela veckan och umgåtts med Mjölby och Björn framförallt. Vi har vart och shoppat, fikat, sett på film och mest degat. Igårkväll spelade vi poker tillsammans med Tina, Erik och David, jag kom faktiskt tvåa. Ingen tror mig, men det är faktiskt sant. ;) Ikväll har vi lagat middag tillsammans, jag, Mjölby, Björn och min älskling och så spelade vi TP på Wii. Det gick inte riktigt lika bra som på pokern, men de hade ju underlättat om jag hade fattat frågorna (dom var på engelska). Haha. Eller wtf, vem försöker jag lura? Jag hade inte klarat det ändå! Note to self - plugga "allmänbildning". Hehe. Iallafall, nu har jag gått och lagt mig, sover hos Mjölby för fjäde gången den här veckan. Han är sjukt trött på mig nu, tror jag.. ;)

Så, lite uppdatering ifrån mig iallafall. Vi hörs imorgon! Puuuuuuss!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0