Sjukling

Jag är nästintill halvdöd idag, därför prioriterar jag sängen, te och varma mackor. Jag hostar, har sinnessjukt ont i magen och har feber. Jag mår redan nu bättre än vad jag gjorde igårkväll, så förhoppningvis är jag på bättringsvägen. Imorgon ska jag gå till skolan och sedan få mina naglar fixade igen, gratis mamma - ring inte och flippa för att jag bränner pengar! och förhoppningsvis ska jag klara att hälsa på mina fina vänner Fancy och Malin imorgonkväll. Sedan tänkte jag bege mig hemåt till mina föräldrar i veckan, ska tvätta bilen ordentligt innan den säljs och få pluggat en del tänkte jag.
Iallafall, om jag överlever den här febern så hörs vi av imorgon! Nu ska jag somna om igen, tänkte jag. Puss

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0