Söndag

Hahaha. Igår låg jag ute och solade utanför Kåren, jag mobilbloggade inlägget nedan och idag kommer inlägget upp! När det varit fint väder i flera dagar, mer eller mindre iallafall och idag är det snöstorm! Vilken ironi!!
Gårkvällen var bra, så himla kul att jobba, även om det verkligen känns i fötterna idag och det faktiskt var en ganska tuff kväll igår. Men det är sinnes kul att se alla människor faktiskt. Tyvärr vänder man på dygnet så himla mycket, jag kom inte hem förrän sex imorse (fem egentligen, men sommartid o de där nu ju...) och vaknade inte förrän klockan två när mamma ringde och väckte mig. Så under dagen har jag lagat mat, kollat på film, power napat - sjukt onödigt, jag är ju superpigg nu! - och myst med älsklingen.
Och nu ska jag försöka  att sova.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0