Söndag

Nu har jag varit så där borta och upptagen igen, men jag har haft en kompis boende hos mig ända sedan i torsdagskväll så jag har varit fullt sysselsatt.

Igår var en rätt kul kväll på Kåren, slutade i tårar men det var väldigt väntat eftersom världens finaste människa har lämnat oss idag och flyttat härifrån. Det är sjukt jobbigt. Jag är ganska tragisk faktiskt. Rätt totalknäckt och deprimerad, men det kommer såklart att lösa sig så småningom, det är så himla tråkigt medan det håller på bara. När man tycker om någon så himla otroligt mycket så det bara gör ont i hjärtat bara man tänker på personen, så krossar det en så hårt när han bara försvinner. Det kommer att vara otroligt jobbigt en tid framöver.

Här är iallafall en bild  ifrån igår - innan tårarna började spruta. ;)

 

Nu ska jag ta och sätta mig med ett skolarbete innan Solsidan börjar klockan åtta. Weeeiii!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0