Stress

Jag har seriöst stressat sönder mig idag, eller mest på eftermiddagen... Jag har ju klagat länge på att jag har för mycket tid till att inte göra något alls på och det finns nästan någon dag i veckan då jag bara ligger hemma och inte gör något alls, men idag - shit! Jag vaknade vid tio av att Kajsa redan var vaken och stod och pysslade i mitt kök (vi hade en sjukt bra kväll igår, så himla kul att ses). Sedan åt vi frukost och såg på Bridget Jones dagbok, haha, och nej. Jag kommer strax till det stressiga. Jag är INTE där än! Typ två minuter efter Kajsa åkte vid ett så ringde Björn och undrade vart jag var, jag hade visst missat mitt möte med Phestverket som JAG tyckte var en bra ide att boka in igårkväll... Så snabbt som attan in i duschen och sedan direkt ner till bussen och åka till Trollhättan. Väl där sprang (!!) jag till Kåren och var bara lite sen till mötet. Hehe. Möte en timma, sedan hem till Emelie på kaffe, sedan direkt till spexträning inför herrmiddagen. Efter tre timmars träning mötte jag upp Svante och åkte hem till Björn för en snabbsnabb runda på hans Wii. När jag kom hem för ett par timmar sedan var jag brutalt hungrig som en varg, jag hade ju inte ens hunnit äta något idag förutom en macka till frukost! Jag tryckte i mig några skedar med kall tacoköttfärs och sedan var jag skitmätt! Hurra!
Så, nu är det äntligen dags för sängen igen! Det är sällan jag saknat den så mycket som jag gjort ikväll! Men en kul dag har jag haft och imorgon blir det också massa att göra; grupparbete klockan nio, lite fix med rapporter och spexträning igen i Trollhättan på eftermiddagen. Jag älskar att ha planerade dagar! Wohoo! Godnatt! Puss!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0