Tisdag.

God morgon!
Vaknade upp för ett par timmar sedan, men har inte riktigt vågat gå upp ur sängen. Vågar inte riktigt prova, känslan av att jag skulle kunna ha sjukt mycket huvudvärk om jag ställer mig upp finns...
Jag är hemma hos Mjölby btw, vi hade en rätt kul kväll igår. Jag rakade av honom håret, hehe. När han gick upp imorse och såg sig själv i spegeln hörde man bara ett "FUCK MY LIFE!!!" ifrån badrummet. Shit, vad kul. Han vad naturligtvis med på det, annars hade jag ju aldrig gjort det.!

Idag blir det plugg ett par timmar, sedan ska vi åka ut till Överby och shoppa (Mjölby ska shoppa, jag är pank - om någon känner för att skänka ett par tusen till mig så jag kan få köpt lite nya kläder så är det bara att ringa och få mitt kontonr så löser vi det...). Sedan ikväll kommer Svante och hämtar mig och så ska vi åka hem till mig.
Så, så ser min dag ut! Nu sätter vi igång med plugget!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0