Torsdag

Heej!
Vilken vidrig natt jag haft! En sjukt otäck händelse inträffade så jag var inte hemma förrän fyra inatt och vaknade för ett par timmar sedan av världens huvudvärk, som antagligen beror på dålig sömn ifrån natten. Dessvärre verkar det stört omöjligt att somna om, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Var ute en snabbis i solen och det var ju helt underbart, tänk att våren ääääntligen är här, men samtidigt så ger solen bara mig stress och ångest idag när jag verkligen bara måste plugga, plugga, plugga! Jag vill ut i solen, sitta på en uteservering, ta en latte, en cigg och bara slappna av och tänka på annat! Varför kan livet inte bara vara enkelt?!
Nä, tillbaka till verkligheten nu; plugga järnet och tvätt-tid på eftermiddagen. Livet leker!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0