Lite lycka i tillvaron

Idag har varit en grymt deppig dag och jag har, när jag inte har sovit eller pluggat, inte gjort någonting alls för jag har inte orkat. Det måste vara en mindre influensa jag har åkt på, men jag känner mig redan bättre så imorgon har jag inget val utan ska gå till skolan.
Flera personer har ringt på bilen idag och det känns både bra och dåligt. Jag älskar min bil, den är helt fantastisk men jag har verkligen inte råd att ha kvar den. Så jag har, för att pigga upp mig själv lite granna, idag bestämt vad jag ska göra med pengarna som jag kommer att få:

- Först och främst är jag skyldig mina föräldrar pengar så de ska få tillbaka dem.
- Sedan ska jag betala fem hyror i förskott så att jag varje månad bara har räntan på lånet att betala varje månad.
- Dessutom ska jag betala av aaaalla räkningar och småskulder så att jag är helt skuldfri, det är inte speciellt mycket pengar det handlar om, men någon tusenlapp typ.

Efter detta kommer jag att lägga undan ett par tusen så att jag har råd att åka ner till Portugal och hälsa på mina vänner någon gång i framtiden...

Och nu till det allra roligaste: Jag kommer inte ha jättemycket pengar kvar direkt, men kanske tre-fyra tusen. En tusenlapp, eller inte riktigt så mycket men typ 600-800 kronor ska jag lägga på att köpa Cambridge. De tänker jag gå på i ett par veckor och nå ner till min målvikt. Och sedan så ska jag shoppa!! Jag ska unna mig, efter att jag varit så duktig och betalat allt annat och dessutom gått ner i vikt, en snygg vårjacka, lite nya tröjor, nya fräscha underkläder och ett par aaaassnygga jeans, tror jag vill ha ifrån Diesel för det var mittt favoritmärke förr. Eftersom jag inte är sån där märkesnörd som bara kan köpa kläder på typ NK så kommer jag få ganska mycket kläder för pengarna. ÅÅÅÅH! Vad jag längtar... 

Detta är lite av kläderna jag har tänkt att köpa: 

Den här outfiten tycker jag är skitsnygg och enkel. Enda anledningen till att jag inte köpt de här än är för att man måste va skitsmal för att ha såna kläder och det är jag inte - än!

Asgulligt linne ifrån Vero Moda. Hur snyggt som helst till jeansshort i sommar.

Enkel vardagströja bara, sådana behöver jag.

En ny väska, alla mina som jag använder nu är skitgamla. Inte okej.

Jeans ifrån G-star. Hur fina som helst. Dessutom snyggt med lite ljusare jeans på våren och sommaren.

Gulliga underkläder från H&M.

Tänk att dansa loss i den här i sommar, bruna ben, ögonsminket lätt i vitt och guldigt. Nyblekta tänder. Hihi. ÅÅÅÅÅÅHH! Vad jag längtar till sommaren nu. Klänningen är ifrån Vila.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0