Världens kanske värsta pojkvän

Jag har fortfarande inte somnat trots att jag försökt länge, så nu kollar jag på "Världens kanske sämsta pojkvän" som är ett sjukt vettigt program från USA och sänds på bästa sändningstid (mellan 02-03) på tv11. Jag har sett det tidigare ett par gånger och jag skrattar lika mycket varje gång. Typ åtta par går i typ nån slags terapi och varje par ska framför alla andra och en psykolog som endast säger "hur känns det nu?" berätta hur de har de tillsammans. Tjejerna gråter och killarna skrattar lite generat. Efter gruppterapin brukar paren tävla i någon knäpp gren - typ tjejen bygger ihop en dubbelsäng medan killen läser ritningen högt - och efter är det en utslagning och alla tjejerna står på rad för att se vem som åker ut. Jag har fortfarande inte listat ut om det är bra att åka ut eller inte....
Iallafall, just nu är paren inne på gruppterapin, psykologen visar en film när en av pojkvännerna är otrogen mot sin tjej med TRE andra tjejer samtidigt. Tjejen gråter förtvivlat. Psykologen frågar: hur känns det nu? Killen stammar, ler lite åt minnet antagligen och sneglar på sin förkrossade flickvän.
Till slut får tjejen luft och säger att hon känner sig aldrig bekräftad av sin pojkvän. Psykologen nickar. Alla de andra tjejerna som sitter brevid sina egna pojkvänner blänger lite på dem, tydligen känner inte de heller sig bekräftade. Pojkvännen, vars otrohet precis blivit uppspelad framför allihop, tar mod till sig och utbrister: "Men jag säger ju att du är söt varje dag!!!"

Alla tjejerna suckar samtidigt (inklusive jag), alla killarna ler mot sina tjejer, uppenbarligen säger de också till sin flickvän att de också är söta varje dag och de ger dem därför rätten att vara otrogna....? Psykologen frågar: hur känns det nu?
Jag byter kanal och ser på Simpsons istället. Jag hatar Simpsons, så då förstår ni att det är kris va?

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0