Att sova ljudlöst

Nu för tiden ställer jag mobilen på ljudlös varje natt. När man är som jag och inte kan sova utan mobilen under kudden så bör man sätta den på ljudlös för att slippa vakna mitt i natten.

Förut var det viktigast att prioritera helgerna, då ringde det som mest. Men nu är det minst lika viktigt på vardagarna. Jag har nämligen blivit medlem på en sida som kontrollerar lediga jobb (nää, jag tänker inte säga vad den heter, ni ska då inte få sno mitt drömjobb rakt framför näsan på mig!) och VARENDA natt mellan KLOCKAN 01:20-02:30 SKICKAR SIDAN MAIL! Hallå! Vem sitter och skickar mail hela nätterna? Inte ok. Så irriterande.

Tur att jag har vänt mitt dygn och ändå är vaken vid den tiden då.
Godnatt! <3


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0