Bra saker i livet

Jag ligger i min soffa nu, har pluggat ett par timmar och ska snart sova. Huvudvärken gör sig påmind och jag lovar mig själv än en gång att sluta springa ute om nätterna.. Eh, vi får väl se hur det går den här gången!! ;)

Bra saker finns det ändå, mina fina vänner som alltid finns där. Jag har fler vänner än va jag har haft på länge nu, och såklart tycker om dem allihop så mycket, så mycket.
Sen så är det riktigt sköna helger som väntar framför... Födelsedagen och allt! Älskar't!

Och så såklart finaste pappan, som inte blivit uppvaktad alls för att han är ute på jobb. Men jag har både försökt ringa och skicka sms, hoppas att han fått det och att han har det bra! <3


Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon för grupparbete! :)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0