Dag 3. En bok jag älskar

Jag läste extremt mycket när jag var yngre. När jag var riktigt liten och gick på mellanstadiet fick jag tvinga min böcker att låna "Tvilling"böcker åt mig, för jag hade hela tiden för många hemma. Ni vet, man fick ju bara låna tre eller fyra åt gången ifrån biblioteket, och det räckte inte med såpass många böcker för mig. ;)
´
Men, favoritbok... Vi får säga favoritböcker istället:
- Jag älskar de fem första böckerna av Denise Rudberg. Jag tror jag har läst varje bok säkert tio-femton gånger.
- Camilla Läckbergs deckare är underbara, jag brukar få en av mamma i julklapp varje år.
- Wallanderböckerna. Dom har jag läst när jag är hemma hos mamma och pappa. Men dom är nästan lite föör läskiga, så ibland måste jag avbryta. Tänk att det är så mycket läskigare att läsa böcker istället för att se filmerna.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0