Dag 4. Lista hela din dag.

- Vaknade 09:32, hemma hos mamma och resten av familjen.
- Åt frukost runt elva.
- Tog ett skumbad.
- Tog en power nap vid ett-tiden.
- Såg på film i tre timmar.
- Cyklade på träningscykeln. Typ 30 min medan jag såg på film.
- Lagade mat till mig och mina bröder. Fläskfilé och hasselbackspotatis. Mums.
- Drack kaffe med mamma.
- Åkte hem till Anki, 17:30. Hon jobbar stängning ikväll så jag är hundvakt.
- Gick ut med Eddie.
- Pratade i telefon samtidigt som jag var ute med Eddie, med Pärre, Anki och Jonas.
- La mig på Ankis soffa, ser nu på OC. Och ska antagligen göra det för resten av kvällen.

Yes, så har min dag sett ut.
Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0