Därför ska man bo i hus...

Vet ni vad jag gör just nu? Jag ligger och lyssnar på mina grannar som har sex. Kul va? Det är helt klart ett icke-medvetet val, men nu är läget som det är. Och det är inte precis så att jag behöver ha hörselskydd i. Näe, paret är nog 60+ så det är ingen risk, men lite knak i väggen och en del stön som låter mer som ett pustande/suckande hörs med jämna mellanrum. Kul för dem!

Nu hoppas jag bara att jag inte möter dem i trappen eller så "imorgon", jag hade garanterat slängt ur mig nån kass kommentar och frågat om dom haft det bra inatt. Tanten skulle garanterat få en hjärtattack och ramla ihop på fläcken. Det hade vart typiskt mig och en typiskt dum idé.
Jag får ge igen någon dag istället. ;)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0