Dyptic Frames heter den här nya appen som ...

img_5668 (MMS)

Dyptic Frames heter den här nya appen som jag laddat ner. Med den kan man sätta ihop bilder så det blir en bara liksom. :) Nu sitter jag hemma hos Anki, har kollat på idol och innan dess var vi på bio tillsammans med Anki och söta lillasysteryster och såg nya Twilightfilmen och den var så gaaaalet bra!! Helt perfekt faktiskt, känns kasst att behöva vänta ett helt år på andra halvan av filmen!!! Gaaah, dör! Innan dess hade jag Jenny på besök hemma och vi gjorde klart grupparbetet. Sen kom Jonas förresten och vi planerade VÅRAN FEEEEEST! Kommer bli grym! Tjohoo!! :) Nu ska vi mysa lite mer här och sedan sova tror jag. Imorgon blir de partey med mina söta slavar! PUSS!!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0