En nästan helt vanlig måndag

Åh, jag är påväg hem nu. Till lägenheten och verkligheten, precis som det nästan alltid är på måndagar. Hihi. Älskar att inte ha skola på måndagar, btw, det blir som en förlängd helg varje vecka! :)

Idag känner jag mig dock superdassig och ska stanna hemma och plugga hemtenta hela kvällen. Det blir konstant plugg fram till fredag, förutom puben på torsdag, då blir det jobb istället. Sedan väntar tenta nästa onsdag, och även veckan därpå. Och så dessa grupparbetena i min inköpskurs varje vecka! Usch. Det är mycket nu.

Sedan, på lördag, blir de Damsupén, weeeiii! Ska bli grymt kul! Är riktigt pepp på vad killarna hittar på för oss iår! ;) Måste hämta ut klänningarna jag beställt också. Blir lite jobbigt nu om de inte passar...


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0