Friday - i'm in love...

...fast det är jag ju å anda sidan alla andra dagar också, så det är väl inget att skylta med bara för att det är fredag.

Nu är jag ändå vaken, ett extremt godissug väckte mig. Jag är sugen på lösgodis!! Sjukt! Funderade en stund på att gå ner till affären och fixa oordning lite fredagsgodis till mig, men sen kom jag på att min ekonomi inte tillåter några utsvävningar. Jag har tvåhundrafyrtioåtta kronor och dom pengarna ska gå till cigg, så dem kan jag inte röra.

Inatt/igår/förut (världens blir mer uppochner än vanligt när man jobbar natt) tvättade jag bort nagellacket förresten. Jag har haft slut på aceton så jag har bara målat över färg på färg varje gång de senaste veckorna. Det såg rätt kul ut när jag tog bort det, först ett lila lager, under det ett grönt lager, under det ett knallrosa lager och under det en stark röd färg... Mina naglar är misshandlade, helt klart.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0