Lycka

img_1589 (MMS)

God morgon! Jag är i världens bästa lägenhet, i världens skönaste säng och mår just nu hur bra som helst. På något sätt kan jag inte fatta att jag gått in i den här situationen igen, men jag kan inte låta bli. Jag är faktiskt lycklig just nu, även om lyckan egentligen är fejk och byggd på drömmar, så kan jag inte låta bli att älska det här. Jag ska inte bryta ihop när det här tar slut, jag ska inte ha några förväntningar. Men jag ska njuta som fan så länge jag får vara nära och lycklig. Dumma, idiotiska, underbara människa. Tänk om du fattade vad du gör mot mig, med mig. Så himla, himla lycklig. Och samtidigt så förbannat krossad.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0