Helgen

Idag har jag vart hemma hos Jenny igen och pluggat, det är mycket plugg nu och det är (tror det eller ej!) ganska kul. Idag har vi skrivit (typ) klart hemtentan, den ska bara fyllas i på rätt papper och sen är den klar. Jag är superstolt över oss att vi är klara med den i så god tid!

Nu när jag kom hem satte jag mig tilloch med med logistiken, jag låg ju hemma och mådde piss när den tentan var så jag har den efter mig. Men nu är jag igång igen, tjohoo!

Förresten, helgen, jag var ju på slavfesten! Inte så länge, men en stund ändå. Sen så fick jag ju ett ryck och min älskade fantastiska Anki kom och hämtade mig och körde mig till Han. Hihi. Så det kan gå.. ;)
Jaja, slavfesten var lite charmig, överförfriskade slavar som slarvade bort sig själva och sådär. Gulligt! ;) Resten lämnar vi väl som en hemlighet tycker jag!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0