Igår

Topp tre onödiga saker jag gjorde igår:

- Dricka "ikapp". Helt klart ovärt. Bara för att man var nyktrats i början behöver man ju inte va fullast i slutet. Okej, det var jag inte heller, men jag mår helt klart sämst idag! :(
- Ge mitt nr till killen i baren. Väldigt onödigt och typiskt dumt. Inte för att jag tror han kommer ringa, men om han skulle göra de känns de ju lite pinsamt.
- Åka med ner till Stenungsund. Varför? Tja...jag har inte sovit i min lägenhet sedan FÖRRA söndagen. Har spenderat två nätter hos mamma, en natt hos Anki, en natt på jobbet och fyra nätter hos Adde. Är jag i behov av en egen lägenhet? Svar nej.

Sen skulle man ju kunna rabbla alla bra saker jag gjorde igår, men den listan blir ju så sinnes lång, så vi skippar det. ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0