Jag bara undrar...

...när en person sviker en, när är det lämpligt att börja lita på personen igen?
Såklart är det olika beroende på situationen som uppstår. Hur nära man står varandra, på vilket sätt vännen sviker m.m. Men ändå.

Jag har sedan några månader berättat mycket av mitt liv för en vän och får nu höra att en del av det jag berättat kommit ut. "Hemligheterna" som kommit ut har berättats för en annan vän till mig, så egentligen spelade det ingen roll, den personen skulle ändå få reda på det. Men ändå.
Hur mycket mer har läckt ut? Och till hur många fler?

Jag är inte långsint, det är sällan jag är arg på en person speciellt länge och jag går ofta på samma misstag flera gånger pga det. Jag vill inte göra det igen. Så nu tänker jag lite, kan man lita på en person som ljugit?



Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0