Jag hatar dig!

Jag har sjukt mycket agg i kroppen och måste få utlopp för dem. Här kommer min hata-lista:

Jag hatar när...
...mitt humör svänger inom loppet av en sekund.
...jag vaknar på morgonen, kommer in i badrummet och upptäcker att mitt hår lyser gult. Det har hänt varje dag den senaste veckan btw.
...jag har för höga förväntningar och dom aldrig går i uppfyllelse.
...jag förlorar på Wordfeud. Framförallt mot min lillebror, mormor och Hamrin.
...jag för förlorar över huvud taget. På vad som helst.
...mina pengar är slut.
...(att) jag skrev ut på bloggen att jag hatar att förlora mot Hamrin på Wordfeud för då kommer han mobba mig och tro att han är bättre än mig. (vilket han inte är.)
...jag äter "mot min vilja". Alltså när jag inte är hungrig.
...jag tar ut mina aggressioner på fel personer.
...(att) jag inte vågar säga vad jag tycker till vissa personer utan går och snackar skit bakom ryggen på dem. Feghet, kallas det.
...(att) jag inte är riktigt, förbannat supermegabra på någonting.
...batteriet på iPhonen är dåligt.
...när jag inte har tid för mina vänner.
...(att) vännerna är så utspridda. Jag ska liksom fira min födelsedag i fyra omgångar. En gång med Trollen från Trollis, en gång med Stenungsundarna, en gång med mys med Uddevallabor och en gång med familjen. Jaha. Kul! Och dom bor inte ens långt ifrån varandra, allihopa är bara så extremt olika att jag har svårt att tro att de skulle gå ihop tillsammans. :(
...det är stökigt i min lägenhet.
...(att) mina möbler är fula. Jag vill ha en obegränsad budget att slänga på inredning.
...(att) jag är så galet trött och inte kommer kunna somna än på flera timmar + att jag spenderar tid på att lägga mig och fokusera på allt jag hatar. Hatar mig själv lite nu! ;)

Sov dåligt, det ska jag göra! ;)
Puss <3


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0