Krossa alla fönster

Jag hatar rubriker, btw, så sjukt frustrerande. Så, för att förtydliga - rubriken har inget med inlägget att göra. Den är tagen från min nya älskade favoritlåt. Inga fönster krossades igår alltså.

Damsupén krossade däremot. Shit, killarna levererad iår igen, helt klart. Jag tycker dom är fantastiskt duktiga. Förfesten hos Alex var tiptop. Festen efter var suverän, jag och Sara var dessutom på efterfest (den sög dock) och ramlade in i Saras lägenhet runt halv fem på morgonen.

Detta har bidragit till att jag varit lite slapp idag, har legat hemma hos Schneider halva dagen och tittat på Tzatziki-filmerna. Haha. Mycket trevlig bakisdag!

Och nu på kvällen har jag bara legat i soffan och käkat falukorv typ, haha. Pluggat lite, sett på film, duschat. Typ. Nu ska jag somna framför tvn, imorgon blir de tentaplugg hela dan. Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0