Lite natt-tankar som kommer upp i huvudet...

...jag hade helt klart klarat mig om jag bodde i en etta. Jag använder ett rum i taget. Jag har en sovrumsperiod och en vardagsrumsperiod, då jag gör allt i de rummet; tittar på tv, äter, sover. Bajsar och sånt gör jag såklart oftast nästan alltid i badrummet.

...jag ska spendera helgen i Trollis. Och daaaaaamn vad taggad jag är! Det ska bli helt underbart superkul att umgås med mina favoritkillar igen, vi ska käka middag ihop på lördag innan vi ska på fäääst. Weeeiii!

...jag står i ett värre val än vad jag gjort på länge. Ska man vara med en kille som man verkligen tycker extremt sjukt väldigt mycket om, men som inte vill ha ett förhållande eller ska man gå vidare och chansa lite? Det finns bra alternativ.

...jag ska upp om cirkus sju timmar. Jag funderar seriöst på om jag ska ta och sminka mig nu så att de bara är att stiga upp imorgon och gå till skolan så jag får tjugo minuters extra sömn. Kan vara värt det? Kanske.

...på tal om smink. Jag tvättade bort sminket från personalfesten för typ en timma sedan. Personalfesten som var i måndags. Höhö.

...tusan! Om jag inte hade tvättat bort det så hade jag ju sluppit gå upp nu för att sminka mig OCH jag hade sluppit gå upp tidigt imorgon. Daaaamn, tabbe!

...jag är övertrött. Yes, i am. Ska bara spela klart min wordfeud-match mot Jonas så ska jag somna sen. Typ.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0