Min fantastiska mor

Jag älskar min mamma! Jag kan skriva det hur många gånger som helst varje dag, varje sekund på dygnet.

Jag vet ingen som är så varm och kärleksfull, stöttande och underbar som hon. Och visst, då tänker ni - vilken mamma är inte det. Och det är ju sant, alla mammors uppgift i livet är att älska sina barn. MEN, min mamma älskar inte bara mig. Hon får mig på bästa humör varje gång, även om jag ringer mitt i natten och störtlipar för att jag är fet eller fattig eller vad som nu kan vara den nattens problem.
Hon löser alla mina problem och den dagen hon försvinner kommer mitt liv vara onödigt att fortsätta leva. Min mamma är min bästa vän.

Ikväll mms:ade jag bilden som jag tidigare idag la in på bloggen, den när jag har glasögon på mig, till min kära mor och skrev: titta jag har nya brillor, vad tycker du?
Hon svarar med att mms:a tillbaka bilden nedanför och skriver: "oj, större än mina, men fina ändå".

På bilden har hon satt upp sina vigselringar i ögonen och ser allmänt dum i huvudet upp. Hon är mycket vackrare vanligtvis. ;)
Men galet vad jag älskar henne, och hennes humor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din mamma är störtskön. Inte konstigt att du blev så knäpp som du är när din mamma är likadan!

2011-11-14 @ 22:51:08

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0