Mina favvo-appar

Jag är såklart beroende av min iPhone - precis som alla andra är. Men här kommer mina allra bästa appar, så kan väl ni lista era?

1. Facebook appen. Behöver ingen beskrivning till varför den hamnar på första plats.
2. Spotify. Jag var först lite tveksam till att skaffa mig Spotify premium, men det är helt klart värt det.
3. Swedbank. Jag använder inte ens datorn när jag betalar räkningar längre, det gör jag via mobil-appen.
• Instagram - gör helt klart finaste bilderna.
• Messenger - bara chattversionen av Facebook. Chatten på FB hänger sig ju jämt och den här chatten funkar awesome.
• TV.nu - bestämmer mina tråkiga kvällar.
• Solarium - haha. Japp, det är sant, jag har ett solarium nedladdat på iPhonen. Det funkar...sådär.
• Blogg.se - den är inte bra, den funkar nästan aldrig att lägga upp bilder med, men den är lite smidig ändå.
• P tracker lite, (menskalender) - världens bästa, man fyller i mensens första dag och den räknar ut allt när nästa period ska komma, när man har ägglossning och sådär. Superkäckt.


Så, era favoritappar?! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja laddade ner vattenappen du tipsade om häromdagen och den e min nya favorit. Ja har en annan kalender än den som finns på telefonen me och den e me favorit!

2011-11-02 @ 13:53:11
Postat av: Anonym

INSTAGRAM FOR THE WIN!

2011-11-02 @ 20:25:24

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0