Onsdagskväll

Idag har jag typ inte gjort någonting, bara pluggat och fikat lite med Pärre.

Nu på kvällen fick jag sms av Sara att ingen från Sprut kan komma på min fest den 10:e. Det suger. Det blir rätt mycket folk som försvinner när dom inte kan komma. Framförallt så försvinner både Sara och Björn och då är det liksom inte samma sak. Funderar nu på hur vi ska göra, jag vill ju liksom inte ha fest utan att vissa personer är där. Jag ringde Jonas, lipade lite och tyckte väldigt synd om mig själv. Han skrattade mest åt mig.

Jag har iallafall fått äta falukorv idag. Det var dagens höjdpunkt, det säger en hel del om den här dagen.


Kommentarer
Postat av: Carro

Hehehe klockren bild på dig å korven, behöver väl inte säga va ja trodde att d va först? ;)

2011-11-23 @ 23:10:47

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0