Skrik och panik

Minns ni Skrik och Panik förresten, de va de där knepiga figurerna som var med i filmen Anastasia. Haha! Efter att jag och min lillebror sett den på bio med pappa, när vi var små då, så kallade han oss för Skrik och Panik jättelänge.

Iallafall, om sex timmar ska jag upp och tvätta. Om åtta timmar börjar min tenta. Jag är pigg som en mört och känner mig helt konstig i skallen.

Jag kommer behöva gå upp tidigt minst två dagar i rad nu, imorgon för tentan och på torsdag för läkarbesök. Sen på måndag så kommer antagligen bli kaos också, jag ska va hemma hos mamma liksom och hur mycket jag än älskar henne och hur fantastisk och perfekt hon än är, så har hon noll respekt för människor som behöver sovmorgon. Hon snackar sovmorgon till nio. Jag snackar sovmorgon till ett.

Jag har åtminstone adventsfint nu. Det känns mysigt.


Kommentarer
Postat av: Suneeta & Leonbergern Chanel

Det ser jättefint ut! =)

2011-11-30 @ 14:42:45
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0