Take a chillpill

Sedan ett tag tillbaka har jag ätit några knepiga piller som finns till för att gå ner i vikt, det är inte receptbelagda och det ska egentligen inte vara något speciellt i dem förutom naturliga ämnen, om jag fattade det rätt.
Det jag gjorde innan jag beställde var att googla runt lite och det verkade faktiskt som om de här tabletterna har fått rätt bra recensioner.

I början märkte jag ingen skillnad, men nu har jag tagit dem mer regelbundet och jag har faktiskt tappat matlusten och känner mig mätt längre, vilket är precis de effekterna jag är ute efter. Jag fungerar inte när jag är hungrig, svält klarar min kropp inte av och jag blir skitgrinig av det, men jag har lätt att äta för mycket. Nu äter jag bara när jag är hungrig och känner inget sig däremellan. Perfekt!

Tabletterna heter Opuntia pluss och kostar inte alls mycket! Minns inte riktigt vart jag beställde mina ifrån, men googla så finns de säkert lite överallt! :) Puss!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0