38,8

Flera gånger under natten vaknade jag upp med feber, ni vet sådär att man riktigt dränker täcket och sängen. Så himla äckligt.
Nu på morgonen tog jag tempen och jag har 38,8 grader. Stört! Min hals har också svullnat igen.

På ett sätt är jag skitglad, orka lägga energi på att stiga upp för att kugga en tenta. Jag hade nästan till hundra procent kuggat den, men samtidigt känns de kasst att inte ens kunna ge den ett försök. Oftast har jag ju faktiskt klarat mina tentor, trots att jag verkligen inte trott att jag ska göra det.

Men nu har jag ändå inget val, för mig som har en normaltemp på under 36 är nästan 39 skitmycket. :(
Så idag kommer jag nog mest sova bort dagen. Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0