Dag 1. Fem sätt att vinna mitt hjärta på:

Lätt! Jag har lätt för att bli förälskad och älskar att vara det.
Så här får du mig att falla:

1. Var charmig! Utseende har nog aldrig varit det viktigaste för mig, men charmen - du ska kunna charma mig; småflirta och se glad ut.
2. Intresse. Vi måste kunna prata med varandra. Lyssna och diskutera med mig.
3. Humor! Gärna min humor, haha. Men även om du inte har samma humor måste du, om inte gilla min humor, inte dissa den.
4. Var lite småkaxig. Retas lite.
5. Jag måste vara den enda. Även om det bara gäller för en kväll, så måste jag vara hon med stort H, för kvällen. Flirtar du med någon annan går du fetbort direkt.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0