Dag 2. Något jag känner starkt för

Jaa...
,
Vad känner jag inte starkt för? Det är nästan lättare att rabbla upp. För jag känner stark för massvis med saker, upplevelser och människor. Eftersom jag är en sådan känslomänniska så känner jag extremt starkt för det som jag inte avskyr, i princip.
´
Sånt där att man känner stark för sin familj eller för sina vänner behöver vi inte lista upp idag. Det är så självklart och ska jag gå in på hur starkt jag känner för min familj så kommer vi få sitta här och skriva/läsa hela dagen.
Men något "udda" jag känner starkt för... bloggen kanske. Haha. Vad hade jag varit utan min älskade underbara lilla blogg. Här som jag kan skriva av mig (och sedan såklart ångra mig, för att jag skrivit ut för mycket), få kontakt med sköna människor, ventilera mig och skapa debatt.
´
Så, bloggen. Det är något jag känner starkt för <3

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0