Dagens

Jag har två jobbiga problem idag:
1. Jag hade lovat mig själv att gå ut och springa. Det kommer jag helt klart inte göra idag när jag mår såhär.
2. Jag har sett på Titanic sedan klockan åtta imorse. Tre gånger alltså. Jag orkar inte gå upp och byta film och det kan jag se som ett problem. Helt klart ett problem.

Lösningar på mina problem:
1. Släppa att gå ut och springa, är man sjuk så är man och det blir inte bättre för att man tar ut sig när man är sjuk. Bättre att börja när jag är frisk igen istället.
2. Ta tag i mig själv och gå upp och byt film!! Det allra bästa hade dessutom varit att flytta in dvdn och tvspelet så jag hade kunnat ligga i sängen och se på film/spela...

Hatar att det är så synd om mig idag. Speciellt när jag snackade med en Tobias och han sa att tentan va rätt lätt - jag kanske hade kunnat klara den!! :( Jaja, nu är det kört! Ingen idé att älta...

Hoppas ni tycker synd om mig också, när jag bara ligger här i min OnePiece, blek och frusen...


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0